f5d3f8c229ef15660abe78fb9d7dd994.gif

♥  Welcome to broken-boulevard  ♥

//Instagram: Lydsteric//

//Youtube: luna-melody//

//MyAnimeList: luna-melody//

//upbeat ////

Advertisements

// problems ; 12/11/17 ;

hey guys

so sorry i haven’t been posting, i missed like 3 days of blogging !
but quality over quantity (thx chanso for the quote hehe)

i just want to relate to you guys

if anybody has this problem, share your experiences down below *

so, basically i’m not going to go in details bcuz this happens a lot, but i accidently stepped on this girl’s foot when we were playing basketball and i didn’t even know i stepped on her foot until she said something kinda offense like “don’t let lydia get the ball, she’ll step on her foot” or some bs like that

and i was like what did i do? i went to the locker room and overheard her bitching about me and i was like oh no

i didn’t know what to do, like apologize after it was all over ?

i swear, i’ve been trying to be nicer/less hated but like it just makes it worse

everybody in the school literally hates me sm

and i’m always quiet and stuff but i somehow get someone to hate me

like i realize i’m not social but like u dont need to hate me if i’m not bothering you, but i guess like a lot of rumors spread about me and now the school population hates me

except my friends who tbh, probably hate me as well.

and i tried not to care that much but when people r talking shit about you, how tf do you get past that

 

i guess that was kinda of a rant

ttyl.

 

 

 

// thoughts on youtube rewind 2017

so i did this last year for youtube rewind 2016 so i wanted this to be kinda like a tradition

+time stamps bc y not

 

0:09: off the bat, LELE PONS R U FR?

also srsly ? Liza Koshy again ? kinda getting boring…

0:27: the effects r way too fast like I cant even recognize people, i get there’s a lot of people in it, but like chill

1:12: who still does salt bae ?

1:49: OMFG THE SHOOTING STAR MEME STOP CRINGING SO BAD STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP

2:32: this parts really random lol

2:50: HEY POPPY!

3:52: no they just did not include jake paul. im fucking disliking the video

those r my thoughts lol

they missed half of the best youtubers like tf ? honestly hated it more than last year, good job youtube

Pewdiepie, h3h3, and Idubbbz, james charles, shane dawson, and more were more trending most of the people in this video

ttyl.

//oops

um so i just realized that

if someone from my school found out about this blog and all the shit i post on here

then

they could blackmail me and/or share it to the whole school

and i’ll be even more hated than i already am

rip

 

//opinions on slime

ok so idk y i chose this topic but

what r ur opinions on slime?

i dont really find it satisfying when people just poke it and shit like its not satisfying and i hate it when they claim its asmr and its not

and last year it was like all popular and now it died down, but like y r people still bring it to school ?

like there’s this girl next to me in one of my classes and she always brings slime and plays with it and makes the most annoying sounds with it sdjgosd

ok i just needed to let that out lol

ttyl.